.

Περιοδικό Step

Περιοδικό STEP: Η διαφήμιση στο περιοδικό είναι επένδυση, χιλιάδες μάτια θα δουν την επιχείρηση σας Στηρίξτε το περιοδικό STEP, κάντε μια ετήσια συνδρομή... Stepperiodiko.blogspot.gr: Καθημερινή ενημέρωση, αφιερώματα, ειδήσεις. Το blog που κάθε μήνα κερδίζει την εμπιστοσύνη όλο και περισσότερων αναγνωστών

...

Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

Το βήμα των προέδρων - Ελεάνα Τσε: " Θέλω να εμπνεύσω τους κατοίκους στην κοινωνική προσφορά και στον αλτρουισμό".

Η Ελεάνα Τσε είναι μια νέα γυναίκα που αποφάσισε να ασχοληθεί με τα κοινά έχοντας οράματα, διάθεση και πολύ ενέργεια για να πετύχει. Πρόεδρος πλέον της τοπικής κοινότητας Γκρίκας και το περιοδικό STEP την συνάντησε για μια συνέντευξη στα πλαίσια  της στήλης "Το βήμα των προέδρων"

Ποιοι είναι οι λόγοι για την ενασχόληση με τα κοινά;
Να σας πω κάτι που δε μου αρέσει και δε μου άρεσε ποτέ; Η δυστυχώς ελληνικού τύπου νοοτροπία ότι τίποτα δεν μπορεί να αλλάξει. Και όμως! Και μπορεί και πρέπει να αλλάξει. Και ένας απ΄ τους λόγους που έβαλα υποψηφιότητα, αλλά και ένα στοίχημα που έχω βάλει με τον εαυτό μου, είναι να αποδείξω ότι με δουλειά και συνεργασία μπορούμε να αλλάξουμε πολλά και να κάνουμε τον τόπο μας καλύτερο.
Τι σου έχει κάνει θετική εντύπωση και τι αρνητική από τη μέχρι τώρα εμπειρία σου στα κοινά;
Θετική εντύπωση μου έχει κάνει η ευαισθητοποίηση και
η κινητοποίηση των συγχωριανών μου σε κάθε κάλεσμά μου. Οι Γκρικιώτες, ανεξαρτήτως ηλικίας, δίνουν ένα φωτεινό παράδειγμα εθελοντισμού, κάτι που δε θα είχα διαπιστώσει ποτέ αν δεν είχα ασχοληθεί με τα κοινά του τόπου μου. Μάλιστα, δε θα ξεχάσω την έκπληξή μου, όταν είδα να ανταποκρίνονται στο κάλεσμά μου ένας 75χρονος αλλά και ένας 6χρονος εθελοντής.
Αρνητική γεύση από την άλλη, μου έχει αφήσει η γραφειοκρατία, γνωστή σε όλους τους Έλληνες. Το λεγόμενο τέρας της γραφειοκρατίας, μας βάζει πολλές φορές εμπόδια σε προσπάθειες έργου και προσφοράς.
Ποιοι είναι οι στόχοι σου;
Στόχος μου κάτι κοινότοπο, η προσφορά στην τοπική κοινωνία και τους συνανθρώπους μου μέσω της σκληρής δουλειάς, του έργου και της επίλυσης προβλημάτων. Στόχος μου επίσης να εμπνεύσω τους κατοίκους της Γκρίκας στην κοινωνική προσφορά, στη συμμετοχή στα κοινά και στον αλτρουισμό. Θα με κάνει πραγματικά ευτυχισμένη αν καταφέρω να κάνω τους πολίτες να ανακτήσουν την εμπιστοσύνη τους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Δε σας κρύβω ότι μετά το τέλος της θητείας μου θα ήθελα να αντικρίζω τα ζεστά χαμόγελα των συγχωριανών μου.
Οι κάτοικοι πως αντιμετώπισαν την εκλογή σου;
Στην αρχή με σκεπτικισμό, αλλά δεν τους αδικώ! Ένας νέος άνθρωπος ως πρόεδρος και μάλιστα γυναίκα ήταν κάτι πρωτόγνωρο γι΄ αυτούς, κάτι στο οποίο δεν είχαν συνηθίσει. Σας διαβεβαιώνω όμως  ότι η αρχική τους διστακτικότητα μετατράπηκε σε ενθουσιασμό, όταν διαπίστωσαν ότι δίπλα τους υπήρχε μια νέα πρόεδρος έτοιμη για συνεισφορά, νέες ιδέες, φρεσκάδα και θετική ενέργεια. Και το αποδεικνύουν καθημερινά με τη συμμετοχή τους και τη ζεστή τους ανταπόκριση σε κάθε δημοτική πρωτοβουλία. Πιστεύω ότι κέρδισα την εμπιστοσύνη τους.
Πώς σκέφτεσαι να αντιμετωπίσεις τα προβλήματα;

Στην Γκρίκα έχουμε αρκετά προβλήματα. Η επίλυσή τους είναι το μεγάλο στοίχημα για μας, και όταν λέω ΄΄μας΄΄ εννοώ το σύνολο των κατοίκων και όχι εμένα προσωπικά. Και αυτό γιατί κλειδί για την αντιμετώπισή τους και τη βελτίωση των συνθηκών ζωής μας είναι όλοι μας να αντιληφθούμε ότι πρέπει να συνεισφέρουμε, ο καθένας με τον τρόπο του, ως ενεργοί πολίτες. Ρόλος και υποχρέωσή μου να αναδείξω τα προβλήματα, να προτείνω λύσεις και να επιδιώξω την υλοποίησή τους μέσα σε κλίμα προσφοράς και συνεργασίας. Αυτός είναι για μένα ο καλύτερος και αποδοτικότερος τρόπος αντιμετώπισης των προβλημάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ τα σχόλια να είναι κόσμια και να μην προσβάλλουν. Τα προσβλητικά σχόλια δεν θα αναρτώνται ή θα διαγράφονται.

.